Persbericht van de spelers en bestuur

Sorry, we zetten dat recht!

Cercle Brugge staat voor zeer beslissende weken. Woensdag spelen we de terugwedstrijd in de halve finale in de Cofidis-Beker van België. Volgende zaterdag start de Play Off 3.

Ondanks de zwakke prestaties van het A-team tijdens de competitie bleven de supporters pal achter de Vereniging staan en steunden zij Cercle door dik en dun. Dat is fantastisch. Ook de komende weken zal die steun van de groenzwarte fans bijzonder hard nodig zijn.

In een opmerkelijke videoboodschap – onder het motto: Sorry, we zetten dat recht - roepen de spelers en trainers de Cercle-supporters om hen nu niet in de steek te laten. Tegelijk bieden de spelers, bij monde van de kapitein, hun oprechte excuses aan voor de slechte resultaten. Zij spreken meteen ook de vastberaden wil uit om het straks echt beter te doen en de situatie recht te zetten.

Via een mediascan uit de mails, fora en gesprekken destilleerden we de kernwoorden, waarden en begrippen die de supporters na aan het hart liggen: sorry, steun, tegenslag, ons Cercle-jullie Cercle, team, inzet, nieuwe start, rechtzetten, geloof en vertrouwen. Deze termen komen terug in de getuigenissen in het filmpje.

Het Cercle-bestuur sluit zich vanzelfsprekend aan bij deze verzuchtingen. De hele Cercle-familie koestert de intense hoop om in de hoogste klasse te blijven en tevens naar het Boudewijn-stadion te kunnen trekken. Elke supporter wordt dus woensdag en de daaropvolgende zaterdagen verwacht, in Beerschot en in het Breydelstadion.

We kunnen, we zullen het halen.

Persbericht van de spelers en bestuur
BTW BE 0407.845.705 (VZW) - BTW BE 0554.798.824 (CVBA) - Algemene voorwaarden -  webdesign by stardekk ×