Cercle Brugge Ticketing

tickets

BESCHIKBARE EVENTS


1 keer groen, altijd groen!

Koop hier jouw abonnement voor 2024/2025

Koop abonnement

veelgestelde vragen

Lees meer

let op! consumptiewaardes vervallen op het einde van dit seizoen

meer info

Save the date!

Fandag op zaterdag 29 juni 2024!

Meer info

ticketinformatie


openingsuren dienst Ticketing

De dienst Ticketing ter hoogte van het Cercle Brugge secretariaat aan Jan Breydel is elke werkdag open in de namiddag. Tijdens de abonnementenverkoop (begin juni-eind september) is Ticketing bovendien elke woensdag open tot 20h00. Op zaterdagvoormiddag is dat tussen 10h00-12h00.

Openingsuren

  • Maandag: 13h30 tot 17h30
  • Dinsdag: 13h30 tot 17h30
  • Woensdag: 13h30 tot 17h30
  • Donderdag: 13h30 tot 17h30
  • Vrijdag: 13h30 tot 17h30
  • Zaterdag: 10h00 tot 12h00 (enkel bij een thuiswedstrijd in dat weekend)

(groeps)tarieven

Een thuiswedstrijd van Cercle Brugge meepikken? Goed idee! Er zijn 2 verschillende tariefcategorieën: topwedstrijden (Club Brugge, Anderlecht, Gent, Genk, Standard en Antwerp) en niet-topwedstrijden (alle overige wedstrijden).

Wil je een thuiswedstrijd bijwonen met meer dan 10 personen? Cercle voorziet een speciaal tarief voor groepen. Ideaal dus om een match mee te pikken met je vrienden en/of familie, collega's of vrienden. Hoeveel het groepstarief bedraagt, hangt af van het aantal tickets. Informeer vrijblijvend door een mailtje te sturen naar ticketing@cerclebrugge.be en we nemen snel contact op met alle informatie.

stappenplan online ticketing

  • Meld je aan via ticketing.cerclebrugge.be
  • Kies de thuiswedstrijd waarvoor je tickets wil kopen
  • Selecteer een tribune en vervolgens de vrije zitjes naar keuze (maximum 4)
  • Wijs nu de ticket(s) toe aan de effectieve gebruiker(s): indien de supporter gekend is bij Cercle , kan je zijn/haar e-mailadres of klantennummer invullen en op enter duwen. Je zal zien dat hij/zij wordt herkend door het systeem. In dit geval werd het ticket ook toegekend aan de gebruiker.
  • Is de supporter niet gekend in het systeem? Dan vul je bij “voer gebruikersinformatie in” de voornaam en naam in en duw je op enter. Nadien vervolledig je het registratieproces bij “volledig gebruikersprofiel” of “complete user profile” en vul je de ontbrekende data in. Klik daarna op opslaan. Het ticket werd nu succesvol gekoppeld aan de supporter.
  • Voor eventuele extra tickets tot een maximum van 4, herhaal je telkens bovenstaand proces.

Volg hier het stappenplan voor het aankopen van tickets.