Loading animation

ABONNEMENTEN

Wat zit inbegrepen in mijn abonnement?

  • Alle thuiswedstrijden van de reguliere competitie (15).
  • Korting op thuiswedstrijden van Jong Cercle (€5 i.p.v. €10).
  • Eventuele Europe Play-Offs.

Waar vind ik de prijzen van de abonnementen?

De prijzen van de abonnementen voor het seizoen 2025-2026 vind je terug op deze pagina.

Hoe verleng ik mijn abonnement?

Indien je abonnement gekoppeld is aan een online account kan je deze op de online ticketingpagina verlengen.

Volg hier het stappenplan voor het online verlengen van je abonnement.

Ook fysiek, aan de Dienst Ticketing aan Jan Breydel kan je jouw abonnement verlengen. De Dienst Ticketing is tijdens de abonnementenverkoop open op volgende openingsuren:

  • Maandag: 13u30-17u30
  • Dinsdag: 13u30-19u
  • Woensdag: 13u30-17u30
  • Donderdag: 10u-17u30
  • Vrijdag: 13u30-17u30

Ik wil mijn abonnement verlengen, maar op een andere zitplaats. Hoe doe ik dat?

Vanaf nu kan je online een vrije plaats kopen. Indien je een plaats wil die op dat moment nog bezet is, raden we aan om te wachten tot de voorrangsperiode voorbij is op 30/06. Zodra deze voorbij is, op 01/07, worden alle plaatsen vrij gegeven en kan je dit zitje alsnog aankopen.

Volg hier het stappenplan voor het online verlengen van je abonnement.

Ik wil voor het eerst een abonnement kopen, hoe doe ik dat?

Je kan je abonnement online aankopen via de online ticketingpagina.

Volg hier het stappenplan voor het aankopen van je eerste abonnement.

Ook fysiek aan de Dienst Ticketing aan het Jan Breydelstadion kan je jouw abonnement aankopen. De Dienst Ticketing is tijdens de abonnementenverkoop open op volgende openingsuren:

  • Maandag: 13u30-17u30
  • Dinsdag: 13u30-19u
  • Woensdag: 13u30-17u30
  • Donderdag: 10u-17u30
  • Vrijdag: 13u30-17u30

Wat zijn de formules van de abonnementen voor kinderen?

  • Alle kinderen tot en met 6 jaar kunnen een gratis abonnement opvragen aan de Dienst Ticketing of via een mail naar ticketing@cerclebrugge.be
  • Een abonnement voor kinderen van 7 tot en met 12 jaar kost €55, ongeacht welke plaats in het stadion.
  • Alle Bruggelingen onder de 12 jaar (gedomicilieerd in Brugge of een Brugse deelgemeente met postcodes 8000,8200, 8310, 8380) kunnen een gratis abonnement opvragen aan de Dienst Ticketing of via een mail naar ticketing@cerclebrugge.be
  • De voordelige tarieven voor kinderen ouder dan 12 en jonger dan 18 jaar en studenten vind je terug op deze pagina.

Welke voordelen brengt een abonnement met zich mee?

  • Afhankelijk van jouw plaats in het stadion woon je tot 12 wedstrijden gratis bij. Zelfs als je dus een paar matchen mist, ben je nog altijd goedkoper uit dan met gewone tickets.
  • Je vaste plaats in het stadion.
  • Toegang tot het loyaliteitsprogramma. Meer info daarover volgt snel.
  • Voorrang bij topwedstrijden.
  • Korting op wedstrijden van Jong Cercle (€5 i.p.v. €10).
  • Europe Play-offs inbegrepen.

Hoe gaan de gespreide betalingen in zijn werk?

Een derde van het totaalbedrag dient meteen te worden betaald. Het 2e en 3e betaalverzoek ontvangt u per mail of sms.

  • Online: na het verlengen of aankopen van jouw abonnement zoals u dat gewoon bent, kan je bij het afrekenen kiezen voor gespreide betaling (via Alma). Vervolgens wordt u doorverwezen naar de betaalpagina waar je de verdere stappen dient te volgen.
  • Dienst Ticketing: laat voor het afrekenen weten dat u een gespreide betaling wenst: dan doorloopt de medewerker met jou de nodige stappen.

Komen er extra voorwaarden of extra kosten kijken bij de gespreide betaling?

Voor de gespreide betaling is er een totaalbedrag van minimum 100 euro nodig. Verder is enkel een werkende bankapp op uw smartphone vereist. De gespreide betaling brengt géén extra kosten met zich mee.

Is de korting voor familie-abonnementen ook online geldig?

Nee, de korting voor familie-abonnementen is enkel verkrijgbaar aan de Dienst Ticketing of aan te vragen via mail: ticketing@cerclebrugge.be .

Vraag zeker eerst naar de korting voor je het abonnement aankoopt!

Kan ik ook een parkeerabonnement kopen?

Ja, dat kan. Een parkeerabonnement kan online worden aangekocht of bij de Dienst Ticketing. Meer info nodig? Mail naar ticketing@cerclebrugge.be.

Kan er een factuur worden opgemaakt voor de aankoop van een abonnement op bedrijfsnaam?

Bij een online bestelling kan je dit aanvragen via ticketing@cerclebrugge.be of aan de Dienst Ticketing bij aankoop van je abonnement.

Kan ik meerdere abonnementen op mijn naam zetten?

Dat kan helaas niet meer, aangezien elk ticket en abonnement gepersonaliseerd moet zijn sinds januari 2020. Elk abonnement dient gekoppeld te zijn aan een volledig met itsme geverifieerd account.

Mijn kind heeft nog geen e-mailadres, hoe los ik dit op?

Sinds enkele seizoenen moet elk abonnement en elk ticket gepersonaliseerd zijn. Maar bij kinderen die nog geen e-mailadres hebben, is het niet verplicht dit in te vullen. De geboortedatum, achternaam en voornaam volstaan in dat geval.

Ik weet niet of het gelukt is om mijn abonnement te verlengen. Hoe kan ik dit te weten komen?

Surf naar cerclebrugge.be en meld je rechtsboven aan via de knop MyCercle. Klik daarna rechtsboven op jouw naam en daarna op ‘your account’. Indien het verlengen gelukt is, zal je bij season tickets jouw abonnement voor het seizoen 2025-2026 zien staan.

Een probleem bij het aankopen of verlengen van een abonnement?

  • Volg hier het stappenplan voor het aankopen van een abonnement.
  • Volg hier het stappenplan voor het verlengen van een abonnement.

Wat moet ik doen als ik mijn abonnementskaart verlies?

Cercle-supporters die hun abonnementskaart verloren zijn, kunnen een nieuw exemplaar aanvragen aan de Dienst Ticketing in Brugge. Een nieuwe abonnementskaart aanvragen, kost €5 en na het aanvragen van een nieuwe kaart wordt jouw oude kaart inactief. Mocht je deze toch nog terugvinden, zal deze dus niet meer gebruikt kunnen worden om het stadion te betreden.

Mag mijn abonnement door iemand anders gebruikt worden?

Een abonnement is persoonsgebonden, de naam op het ticket of abonnement dient dus altijd overeen te stemmen met de persoon aanwezig in het stadion.

Je abonnement doorgeven kan je op twee manieren doen:

Stuur tot 24 uur voor de wedstrijd een e-mail naar ticketing@cerclebrugge.be met de voornaam, familienaam, geboortedatum en het e-mailadres van de persoon die jouw plaats inneemt. Wij zetten dan het ticket voor je om. Zo blijft jouw aanwezigheidsgraad intact en help je een andere fan om een groen-zwarte thuiswedstrijd bij te wonen.

Doe je het liever zelf? Ook dit kan. Volg onderstaande stappen en maak gebruik van ons ‘pass your seat’ systeem:

  • Log in met je Cercle-account.
  • Klik op je abonnement.
  • Klik op de knop ‘Pass your seat’.
  • Personaliseer het ticket naar de desbetreffende persoon en krijg een nieuw e-ticket toegestuurd.

Let op, dat er een eventuele opleg dient betaald te worden wanneer het individueel ticket naar een hogere prijsklasse vervangen wordt.

Problemen of vragen? Contacteer ticketing@cerclebrugge.be en wij helpen je graag verder!

Het systeem zegt dat mijn account/e-mailadres reeds in gebruik is?

In plaats van een nieuw account aan te maken door op de groene knop te duwen, vul je het e-mailadres of accountnummer in bij de identificatie. Het systeem zal dan automatisch het nummer herkennen.

Ik heb een EDC (European Disability kaart), krijg ik hiervoor korting?

Met een EDC kaart krijg je een verminderd tarief op je abonnement. Dit tarief kan je aanvragen via ticketing@cerclebrugge.be na het doorsturen van je EDC.

MYCERCLE

Hoe maak ik een online ticketaccount aan bij Cercle Brugge?

Heb je nog geen online account om tickets te kopen voor wedstrijden van Cercle Brugge. Via deze handleiding is jouw account in enkele minuten aangemaakt.

Mijn gegevens kloppen niet op mijn Mycercle account

Neem contact op met ticketing@cerclebrugge.be en stuur de correcte gegevens door om de verkeerde gegevens te laten aanpassen.

LOSSE TICKETS

Waarom kunnen enkel erkende Cercle Brugge-supporters een ticket aankopen voor bepaalde wedstrijden? 

Enkel supporters die in de voorbije vier seizoenen meerdere malen een wedstrijd geregistreerd hebben bijgewoond, kunnen een ticket aankopen voor wedstrijden met een verhoogd risico.  

Het systeem zegt dat mijn account/e-mailadres reeds in gebruik is. Wat moet ik doen?

In plaats van een nieuw account aan te maken door op de groene knop te duwen, vul je het e-mailadres of accountnummer in bij de identificatie. Het systeem zal dan automatisch het nummer herkennen. 

Ik heb een bondskaart en wil een aanvraag indienen

Scheidsrechtersuitnodigingen moeten ten laatste 72u op voorhand worden aangevraagd via het emailadres ticketing@cerclebrugge.be met een foto of scan van de bondskaart. 

Ik wil een scoutingsaanvraag indienen

Tickets voor clubscouts moeten ten laatste 72u op voorhand worden aangevraagd via het emailadres ticketing@cerclebrugge.be. Dit kan enkel via mail aangevraagd worden. Let op: alle aanvragen worden voorgelegd aan de Technisch Directeur ter goedkeuring. Een aanvraag betekent niet automatisch dat deze zal goedgekeurd worden.