Veelgestelde vragen

Tickets op naam

  • Hoe zet ik een ticket op naam?

Zit je even vast in ons ticketing-systeem? Vaak komt het probleem doordat er 2 tickets op 1 naam staan in het winkelmandje. Sinds dit seizoen is het namelijk verplicht vanuit de Pro League dat ieder individueel ticket op 1 naam staat.

  • Hoe wissel ik een voucher in?

1. Ga naar de ticketpagina
2. Kies een wedstrijd en reserveer jouw plaats(en) in Tribune 2 of 4
3. Vul bij 'identifier' jouw e-mailadres in, zo voeg je een ticket toe op naamOpgelet: per ticket moet er een unieke identifier ingevuld worden.
4. Kies het juiste kopertype: 'Volwassene' of 'Kind -12'
5. Vul rechtsonder jouw voucher code in
6. Je ontvangt, na betaling, jouw e-ticket in je mailbox

  • Ik loop vast in het betaalportaal, wat kan ik doen?

Probeer je even in een andere internet-browser? Wij adviseren om te werken met Google Chrome of Firefox. Doe een nieuwe poging om je transactie af te ronden. Laat dan niet te veel tijd verstrijken als je op de betaalterminal zit. Probeer dit in één vlotte handeling af te ronden.
Ondervind je nog steeds problemen, neem dan even contact met ons secretariaat via info@cerclebrugge.be

ONLINE TICKETING

  • Meld je aan via ticketing.cerclebrugge.be
  • Kies de komende thuiswedstrijd waarvoor je tickets wil kopen
  • Selecteer een tribune en vervolgens de vrije zitjes naar keuze (maximum 4)
  • Wijs nu de tickets toe aan de effectieve gebruiker: indien de medesupporter gekend is bij Cercle Brugge, kan je zijn/haar e-mailadres of klantennummer invullen en op enter duwen. Je zal zien dat de supporter in kwestie wordt herkend door het systeem. In dit geval werd het ticket ook toegekend aan de gebruiker.
  • Is de medesupporter niet gekend in ons ticketingsysteem? Dan vul je bij “voer gebruikersinformatie in” de voornaam en naam in en duw je op enter. Nadien vervolledig je het registratieproces bij “volledig gebruikersprofiel” of “complete user profile” en vul je de ontbrekende data in (naam, voornaam en geboortedatum). Klik daarna op opslaan. Het ticket werd nu succesvol gekoppeld aan de supporter.
  • Voor eventuele extra tickets tot een maximum van 4, herhaal je telkens bovenstaand proces.

TICKETS BESTELLEN VOOR ANDERE FANS

Tickets kopen voor vrienden en familie kan makkelijk door het mailadres dat gelinkt is aan hun account in te vullen bij een van je tickets. Koop je geregeld tickets voor dezelfde vrienden of familieleden? Dan is het misschien handig om hun account aan je eigen account te koppelen via de tool ‘friends & family’. Zo kun je telkens in enkele clicks voor hen tickets bestellen.

HET ACCOUNT VAN VRIENDEN EN FAMILIE AAN JE EIGEN ACCOUNT KOPPELEN

  • Ga naar ticketing.cerclebrugge.be en meld je aan via ‘log in’.
  • Als je bent ingelogd, klik je bovenaan op je naam vervolgens op ‘jouw account’.
  • Scrol naar beneden tot je ‘vrienden en family’ of ‘friends or family’ ziet staan. Daar vul je het e-mailadres in van je familielid of vriend. Klik vervolgens op ‘vriend toevoegen’ of ‘add friend’.
  • Gelukt? Dan is het nu de beurt aan je familielid of vriend om in te loggen. Bij ‘jouw account’ kan die persoon het vriendschapsverzoek bevestigen. Is dat gebeurd? Dan kan je vanaf nu ook tickets voor je vrienden en/of familieleden bestellen.

Als je nog geen online account hebt

Dan kan je via ticketing.cerclebrugge.be in enkele clicks een profiel aanmaken. Klik rechts bovenaan op 'maak een account aan' of 'create account' en doorloop er alle stappen. Download hiervoor gerust het handige stappenplan, dat je bovenaan deze pagina kan vinden.

Hou er rekening mee dat er in functie van bepaalde risicowedstrijden ook specifieke maatregelen van toepassing kunnen zijn voor online accounts (bijvoorbeeld: online account + abonnee, online account + al tickets aangekocht tijdens het seizoen, accounts aangemaakt voor een specifieke datum, ...). Als dat het geval is, zal dat ook telkens zo worden gecommuniceerd.